Saturday, May 22, 2010

Kelab ICSA Majlis Bacaan Yassin

Salam and good day all

Semalam (21/5/10, Jumaat) telah selamat berlangsungnya majlis bacaan Yassin dan doa anjuran kelab ICSA. Penat lelah persiapan dari awal hingga akhir memberi 1 kejayaan yang tidak terhingga. Mereka baru je first time handle this event even adala a few flaws but they have tried their best to make this majlis a success.

As a club advisor, I'm so proud of their effort menjayakan majlis yang mulia ini. Sebarang kekurangan harap dimaafkan. What I'm very proud of was that every food served was made by these students. Thanks guys for your sponsor.

Miza buat cake coklat siap rempit bawak kek ke dewan hehehehehe...Hanis dengan popia anda tauhu sumbat yang sedap. Sakinah dengan puding yg yum yum yum....Syed dgn nasik ayam yang dibuat oleh ibu tercinta...mmg sedap bangat.

Alhamdulillah, pinggan mangkuk pun students sponsor and thanks to lyana and the geng krn susah payah bawak pinggan mangkuk. Allah membantu kita jika niat kita baik. And thanks to the committee yang juga berusaha untuk menjadikan majlis ini berjaya. Ramai kata layanan yg diberikan mcm dekat hotel pulak...hehehe..itu pujian yg bagus.

Thanks to all Matric students kerana mengerah keringat mencuci pinggan mangkuk.

InsyaAllah jika diizinkan dan ada rezeki, kita akan buat yg lg baik dan jemput ramai orang. Yela buat first time just utk yg sikit2 dulu.

Till then, salam...

No comments:

Post a Comment