Saturday, March 27, 2010

Hari yang Busy

Salam and Good Day

Today (27/3/10) final class for PJJ program and 2 chapters to cover and Alhamdulillah managed to cover all the 9 chapters (sesak jugak nafas - 2 jam nak cover 2 chapter aje). Around 8.45am bagi Test 2 dulu the sambil2 diorang buat test I need to compile my program structure utk serahkan pada Ketua Task Force.

Ingat dah settle la tp my Dean, En. Zainurin called me during my lecture bg tau yg kita kena amend balik the infor. coz Ketua bagi format baru (paling lateset)...aahh sudah ni yg tension ni igt dah settle bolehla buat keja lain before balik umah. I told the Dean, I finished class around 11 and I'll straight away naik bengkel. Once class dah settle and wished them luck for exam next week I went straight away to Level 5. Igt dah boleh start tapi...tapi...tapi...aarrghhhh...ada lagi yg kena ubah.

Diorang ubah lg format table tu so kenala tunggu yg paling latest punya baru boleh guna. Sambil2 tu cek email and buat keja lain dulu. Time passed away so fast so around 12 noon baru dapat amik format paling latest tu then terus start bekerja. Insyaallah on my part ICSA takla susah sgt as compared to other programs yg kena tgk each element. Tapi during tgh checking tu adalah yg tersalah infor and key in so kenala betulkan. At 1pm semua stop kejap and gi lunch kat kafe bawah.....bolehlah hidangan nasi tomato and a few buah. Bengkel akan start balik at 2.30 pm. Need to settle everything by today so that esok tak payah datangla...penat gila..mental tortured coz non-stop work and not enough rest and sleep. Dah la this week je 3 malam berturut2 x tido nak siapkan keja yg mmg penting.

Till then...salam...chiowwwww

No comments:

Post a Comment